5 октомври 2009 г.

Добре дошли

Всеки и кучето му имат блог. Аз дълго време се сдържах. Докато...

Slayer пуснаха нова песен, а аз осъзнах посред офиса, в който работя, че няма с кого да си кажа и една дума за това. А Slayer ме вълнуват далеч повече от руския газопровод Южен поток, вестника на Алексей Петров и другите уволнени от ДАНС, изравняването на пенсионната възраст, розовите прашки на Азер Меликов, апокалиптичните метеорологични новини тип „потоп до еньовден” и к’во ли още не.

Та. Тук ще намерите ексклузивни интервюта с банди и ревюта на албуми (за съжаление, те ще са повече поне на този етап). Блогът ще се обновява по веднъж всеки делничен ден. Целта ми не е да пускам новини тук – преписаните прес рилийси можете да ги видите на 1000 други места. Отстрани ще слагам подбрани линкове към текущи новини, без да претендирам за изчерпателност.

Блогът се казва Stefan Topuzov’s Music Vault (склад, трезор...), защото идеята му е тук да намират място именно неща, които аз лично смятам за интересни и банди, които аз харесвам. Другата ключова дума е “music”, която неслучайно е използвана вместо метъл, хардкор, пънк или нещо друго конкретно.

Хайде сега приятно четене!

3 коментара: